AFGEDIT

بازی اندرویدی Dream league soccer 2019

AFGEDIT

بازی اندرویدی Dream league soccer 2019

AFGEDIT
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

سیو تیم بارسلونا

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸ ب.ظ




سیو بارسلونا برای دریم لیگا ۲۰۱۹


مشخصات :
 
دارای بازیکنان جدید مانند مالکوم - ارتور ویدال و ...
 
داشتن سکه بی نهایت

 دارای بهترین ورزشگاه دریم لیگا

.باز بودن تمام بازیکنان برای خرید

و ...


ترکیب بارسلونا برای این سیو : ترشتگن - آلبا - ورماالن - سمدو - پیکه - یومتیتی - بوسکتس - راکیتیچ - ویدال - ارتور - کوتینیو - دمبله - سوارز - مسی - مالکوم - بواتنگ -

لینک دانلود :  https://8pic.ir/uploads/FC-Barcelona-Save.zip

نظرات  (۹)

سلام خوب بود اما اگر لباس های بیشتری داشت بهتر بود اگر هم لوگوی تیم اون دور مشکی رونداشت خیلی خوب میشد

۲۷ اسفند ۰۱ ، ۱۷:۰۲ علی سلطانی

سلام من چجوری تیم بارسا رو سیو کنم لطفاً بگید؟

ببخشید میشه لباس دروازه بان بارسلونا هم بزارید ممنون میشم 

سلام لباس دروازه بان هم بزارید

سلام 

کیت ها تون برای من نصفه و خراب میاد !

لوگو هاتون خوبه ولی کیت ها تون برام خراب میاد .

کیت همه تیم ها هم همینجوریه 

چگونه میشود دانلود کرد میشود توضیح بدید

من لینک دانلود را نصب کردم ولی نمیدانم چگونه لینک را در دستگاه خودم ثبت کنم تا بتوانم تیم بارسلونای خود را بسازم لطفا به من کمک کنید ممنون میشم.

عاااالی...
پاسخ:

ممنون از حمایتتان

ممنون از سایت خوبتان لطفا پست های بیشتری بگذارید
پاسخ:
سلام بله حتما سایت ما جدید است و همه چیز را خودمان درست می کنیم ( سیو ها - فول سیو ها - آموزشات و ... ) به همین فقط روزانه تا ۳ یا ۵ پست می توانیم بگذاریم و امیدواریم با افزایش بازدید کننده هایمان تعداد ادمین ها را برای پست گذاری بیشتر می کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی